Înregistrarea documentelor de export
Fiabilitate
Calitate
Preț
Perfectarea documentelor
Una dintre opțiunile pentru posibila optimizare a proceselor folosind tehnologii moderne este trecerea la documentația electronică. Inițial, documentele logistice se caracterizează prin distribuție teritorială. Confirmarea fiecărei tranzacții comerciale este documentată în fiecare etapă - aceasta este garanția că procesul va rămâne pe deplin controlat.
Grupuri de documente
Din cauza faptului că pentru înregistrarea documentelor de transport de marfă au nevoie de o mulțime, acestea artrebuisă fie distribuite în patru grupuri:
-
Pe mărfuri
-
Pe mașina și șoferii care efectuează transportul de mărfuri
-
Pentru transportul de mărfuri
-
Pentru asigurare
Camioane interne
Pentru transportul de mărfuri în Moldova, vor fi necesare următoarele documente:
- Scrisoare de trăsură pentru mărfuri și transport.
Acesta este documentul numărul 1, emis celor care trimit mărfurile
- Foaie de parcurs
- Contractul dintre expeditor și transportator sau o copiea acestuia. Acest document devine baza transportului. Poate fi înlocuit cu o procură emisă pentru transport - aceasta se eliberează șoferului și este certificatăși de sigiliile organizației.
Discutați detaliile serviciului cu managerul nostru. Pentru a face acest lucru, lăsați o cerere și vă vom contacta.
Documente aditionale
Documentele suplimentare pot fi:
-
Lista de impachetat
-
Certificate de conformitate
-
Pasaportul
-
Facturi, acord expeditor și cumpărător
Trimiteți cererea
Vă vom contacta în termen de 24 de ore